DE CE NOI

Cu o echipa entuziasta, organizata si profesionista putem obtine orice!

Motive.

01. INOVATIE.

Upgrade constant a proceselor de lucru – dezvoltare softuri, automatizare si optimizare

02. Experienta din 2003.

Proiecte implementate pentru sute de clienti din toate sectoarele de activitate

03. Abordare 360.

Solutii complete, integrate si personalizate – acoperire completa a gamei de servicii de marketing direct

04. Rezultate masurabile.

Prin cresterea vanzarilor sau alti indicatori de performanta agreati

05. Raspuns garantat.

Timp de raspuns garantat contractual

06. Service agreement.

Service level agreement ridicat

07. Customer care.

Servicii integrate de management complaints & customer satisfaction

08. Comunicare targetata.

Cu focus pe indeplinirea obiectivelor

09. Raportarea rezultatelor.

In timp real prin integrarea ERP-ului intern cu sistemele clientilor

10. Segmentarea bazelor de date.

si adresarea directa pe grupuri tinta vizate

11. Optimizarea si bugetarea proiectelor.

Resurse pentru obtinerea celor mai bune rezultate

12. Transparenta in colaborare.

Dialog deschis impreuna cu clientii in ce priveste solutiile, procesele si provocarile proiectelor

13. Flexibilitate.

Ne adaptam usor fiecarei situatii pe care o intalnim

14. Proactivitate.

Elaboraram scenarii si planuri de actiune pe care le validam si perfectionam impreuna cu partenerii nostri cu scopul de a gasi cele mai potrivite solutii si a obtine cele mai bune rezultate

15. Empatie.

Ascultam si intelegem care sunt nevoile si parerile clientilor nostri

16. Curiozitate.

Ne place ca fiecare proiect ne ofera oportunitatea de a ne dezvolta, de a face cercetari, de a intelege trendurile si evolutia sectorului in care activam

17. Responsabilitate in actiuni.

Urmarim rezultatele, respectam deadline-uri si corectitudinea in procesul de lucru

Resurse.

Echipe specializate si bine pregatite cu experienta in implementarea proiectelor.

Terminale INFOLINE

  • Care lucreaza pe o platforma automatizata si o centrala digitala IVR. Proiectele se pot derula simultan, in mod dinamic

Terminale CALL CENTER

  • Conectate la o centrala digitala aflata in CLOUD integrata cu un sistem ERP/CRM dezvoltat pentru a creste eficienta si diversificarea proiectelor

Platforma LOGISTICA

  • Depozit pentru peste 1000 paleti

  • Echipe cu experienta in managementul magazinelor online si gestiunea materialelor de marketing

Baze de date companii

  • Actualizate cu informatii de contact si cu date financiare din Romania – de la peste 420.000 firme

Baze de date persoane fizice

  • Peste 250.000 cumparatori de produse Readers Digest/Tarsago

  • Peste 500.000 clienti telefonie Vodafone

  • Clienti si potentiali cumpararatori produse de invatare EUROCOR

Baze de date institutii de stat

  • Peste 25.000 scoli, primarii si alte institutii

CLIENTI CARE NE-AU OFERIT INCREDERE.

COMPANII
FUNDATII